hemma igen^^

hejhej♥

nu är man hemma i kalla sverige igen:/
har haft det otroligt roligt i prag:D jag har väl träffat lite killar också från nittorp som låg vägg i vägg med mig o micha:D synd att det gick så fort och saknar dem jättemycket:( fick iaf två kramar av de killar vi va med mest. fast jocke va inte nå snäll mot mig;) andra ggn han skulle krama mig hejdå innan dem skulle åka (buss hem i 17 timmar!!!) så satte han sig på huk:P o första ggn han skulle kramas så kom han bakifrån o bah: hejdå kortis;) tack då:P fast oskar va iaf lite schysst han va också kort ( fast inte enligt mig;)<3 ) så som ni förstår så tyckte jag mest om oskar;) men det som var värst var ju att mamma hade pratat med honom innan jag träffat han o hon hade ju självklart pratat om att han va SÅÅÅ söt och att vi måste träffa honom mm.

nu fick jag en idé! jag vet att det kan vara drygt att jämt höra: och sen sa han och sen gick vi dit. så jag gör väl ett försök att göra en drama berättelse!:P

SÅHÄR BÖRJADE DET:

lampan släcktes! det blev helt mörkt i rummet!

jag lisa och wilma skrek av rädsla och sprang fort ut ur rummet.
dörren stängde bakom oss och vi såg hur ett helt lag SNYGGA killar stod och kollade förvånat på oss.

- va fan har du gjort jocke?! hela lampan släcktes! sa anonym (fick aldrig reda på vad han hette) med sin småländska röst.

- faan jag dunka bara lite på knappen! svara jocke med oskyldig och ännu mer småländska röst och visa med knyten näve hur han gjorde på knappen.

vi stod och skrattade åt hela saken och jag som hade kortet gick in lämnade det och ställde mig i dörrhålet. vi pratade en lång stund och tillslut va det bara vi och jocke kvar i korridoren. som alltid så är ju jag klantig och stängde dörren! vi hade blivit utelåsta!! 
vi tog en rejäl diskution med tjejen i hjälpkassan. efter många om och men kom en kille upp och låste upp dörren 
det som var värst var att killen/gubben hade sagt till oss med lampan innan också:/ efter det började vi prata, lisa o wilma va med dom på rummet när jag tog en drink och sista dan den hemska dan:(


blev plötsligt bättre och vi gick på tesco (prags största shoppingcenter)





bra historia?? nej;) jaa jag orkar inte berätta nå mer! det har hänt så mkt! vi har vart med brynäsgrabbarna. jag o micha har blivit flörtade med av nåra tjeckier mm:P denna resa är svår att glömma och jag har hela tiden oskars söta ansikte kvar i mitt huvud när han säger:

- men ylava är min kompis

och

- oh jag vill ha pippigodis och skuttade glatt fram till pippi:)

det här är svårt att glömma. all denna underbara tid får mig nästan att gråta eftersom det här var den sista resan med alla samlade i brynäs:( snart börjar tårarna komma när jag tänker på det o penntrollsminen o pet på näsan o kramar o allt!

nee nu låter detta för dramatiskt! jag blir helt tokig! varför faller jag för killar som är äldre?? har tre stycken killar i mitt huvud hela tiden! ena vet jag inte hur gammal andra 4 år äldre o tredje 3 år äldre!! :O
varför!!??

nu kommer det lite bilder på prag!!:D



ett kyrktorn i stan;)

haha hockeyskylten:D

riktigt snyggt påskägg;)

lite från båtresan;)

kom lite bilder iaf men kanske kommer mer sen:D

ska äta nu så

bye l:love:ve kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0