kulkul^^

hejhej♥

idag har det varit en toppendag:D
jag började med att gå till skolan som vanligt. sen gick jag på piano med agnes på hennes tid... efter det gick vi hem till mig packa o åt. sprang till bussen åkte ner på stan. kolla på... och när vi skulle gå ut på torget plinga de bakom oss... vi vände oss om och där kom en gubbe i full fart!:O jag o agnes sprang åt sidan o han bah:
- så still jävla ungjävlar??   men så säger man inte?? skulle liksom du stå kvar om det kom en gubbe i full fart bakom er??
sen gick vi till agnes fixa oss och sedan åkte vi till ... det var en underbar kväll. kom nyss hem och jag hade det fantastiskt kul!:D



inget!!:P
otroligt roligt idag!!:D

kram o god natt ska bli bättre på bilder o inlägg mm.

bye l:love:ve kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0