pop-bannd^^

hejhej♥

nu sitter jag vid datan och har nyss ätit:D
idag har jag vart på skolan där vi gick till bibblan matte pyssel o eng-prov.
efter det gick jkag ner på klubben o va med agnes. min mo´bil ringde och jag hade glömt tiden det var ju ditarr idag så  då skynndqa jag mig dit:P gick ner för trappan in till där vi sjunger vänta en kvart och sen började vi;) åkte sedan hem åt och nu sitter jag här. jaa man har ju kommit med i ett pop-band som ska börja uppträda o sånt. så då fick jag o Saga hem ett brev där dem fråga om vi ville sjunga i det bandet. och det ville vi ju såklart:D så nu längtar jag tills på måndag då jag får se vilka som är med i bandet och ska bli väldigt spännande!
imorron är det sista dan i skolan sen är det lov!! behöver sova nu efter prag!! är så himla trött varje sekund i skolan och det är ju inge bra nu när man  måste koncentrera sig som mest!:P så det är ju ett litet minus... vet inte vad man ska skriva mer men hoppas ni får en trevlig kväll för nu ska jag sätta mig i den nya soffan de sista tjugo minuterna på Drömmen om Italien så nu blir det mys, och ska tydligen kolla på nån film:D


bye l:love:ve kajsa


Kommentarer
Postat av: Elin Toreborg [foto]

Fin blogg! :)

2010-04-01 @ 12:17:31
URL: http://elintoreborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0