snabbis^^

hejhej♥

blir en snabbis...
idag har jag:

skola(eng prov nationella)
klubben
kör

när jag va på skolan hopppa vi hopprep skoj;) men då sprang jag och halka på den förbannade isen, o skrapa i mig i as falten (vet att det inte stavas så men för er som inte är trögfattade):@
sen hem äta macka mm. för att ladda om tilll kören:D
jaa det blev ingen klädvisning idag eftersom jag fick byta dem...
orkar inte ta nå veckans heller känner mig ttrött.

SVAR PÅ TAL:



Postat av: alex

älska blåsningen ! :D

2010-03-14 @ 21:53:46
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/


svar:

oh gud vad glad jag blev när DU hade kollat in just min blogg!:D
hoppas du gillade den...
kram♥


Postat av: Caroline

Hej Kajsa! Din lilla bortskämda sak. xD Love u.

2010-03-17 @ 16:23:24

svar:

nej:P kram♥

Postat av: Cornelialyck

Sån mobil har jag med:P

2010-03-17 @ 16:29:31


svar:

violken färg;)
kram♥



KUL ATT NI KOMMENTERAR. BLIR LIKA GLAD VARJE GÅNG MAN SER OLIKA BEDÖMNINGAR/FRÅGOR. OM NI VILL ATT JAG SKA ÄNRA ELLER LÄGGA TILL NÅT SÅ KOMMENTERA. JAG VILL JU INTE ATT NI SKA LÄSA OINTRESSANT...

kul att även alva komit hem:D brun är du som alltid när du har vart utomlamds;) avis

bye l:love:ve kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0